تجهیزات آتش نشانی – آتشران

مقایسه جعبه های آتش نشانی پیچ و مهره ای ساخت شرکت آتشران و جعبه آتش نشانی معمولی

جعبه های آتش نشانی پیچ و مهره ای

در این مقاله شرکت آتشران تولید کننده جعبه آتش نشانی قصد دارد مقایسه ای بین جعبه های آتش نشانی پیچ و مهره ای و جعبه آتش نشانی معمولی داشته باشد. در ادامه ما این دو نوع فایرباکس را از لحاظ رنگ، لولای درب، قرقره و … مقایسه می‌کنیم.

 

خرید جعبه آتش نشانی

 

تفاوت رنگ در انواع جعبه های آتش نشانی

در فایرباکس های مدل پیچ و مهره ای رنگ جعبه با ضخامت 100 تا 120 میکرون بصورت الکترو استاتیک سفید یا قرمز چرمی ضد خش بوده اما در نوع معمولی رنگ به صورت کوره ای با ضخامت 50 میکرون قرمز می‌باشد.

لولای درب جعبه

در مدل جعبه های آتشنشانی تولید شرکت آتشران لولای درب آن از نوع استیل سه تکه بوده ولی در نوع معمولی از نوع لولای قدی یا اصطلاحا خطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرقره

در نوع پیچ و مهره ای از قرقره مدل از ورق 1/25 میلیمتر با دو عدد بلبرینگ استفاده می‌شود اما در نوع معمولی قرقره بدون بلبرینگ با ورق 0.75 میلیمتر استفاده می‌گردد.

 

 

بازوی نگهدارنده فایرباکس

بازوی نگهدارنده جعبه آتش نشانی مدل پیچ و مهره ای از ورق 2 میلیمتری استفاده می شود که برای استحکام بیشتر بصورت مثلث شکل گرفته است. اما در مدل معمولی بازو از نوع تک بازوی تسمه ای می باشد.

نوع ورق

جنس ورق جعبه های تولید آتشران و فریم درب از ورق 2 میلیمتری و ورق 1/5 میلیمتری برای پشت جعبه (که در داخل دیوار قرار می گیرد) می باشد. مدل های معمولی از ورق 1 میلیمتری برای کل جعبه استفاده می‌کنند.

درب جعبه

در مدل پیچ و مهره ای درب به صورت کاملا آب بندی بده ولی در مدل معمولی این ویژگی وجود ندارد.

دستگیره و قفل

در فایرباکس های تولیدی شرکت آتشران از دستگیره و قفل استیل ساخت کشور ترکیه استفاده می شود ولی در مدل معمولی دستگیره خم خورده بر روی جعبه (شکاف دستگیر) با قفل سامسونتی می‌باشد.

همینطور می‌توانید برای استعلام قیمت جعبه آتش نشانی کامل با کارشناسان آتشران ارتباط بگیرید.

سایر ویژگی های جعبه های آتش نشانی تولیدی آتشران

در این نوع فایر باکس ها سیم ارت نیز موجود است. همچنین به صورت کاملا پیچ و مهره ای می‌باشد.

در صورت نیاز برای جعبه های تو کار این امکان را به خریدار می‌دهد که با باز نمودن 6 عدد پیچ که در زیر درب جعبه به فریم درب و پشت جعبه متصل است پشت جعبه را به دیوار فیکس نموده و پس از اتمام کار دیوار درب و فریم آن را مجددا بدان متصل کرد (برای جلوگیری از ضرب خوردگی و یا رنگ پریدگی در حین عملیات اجرائی ) تمام لولاهای استفاده شده در جعبه آتش نشانی پیچ و مهره ای از جنس استیل جهت جلوگیری از زنگ زدگی می‌باشند.

 

برای مشاوره و خرید مناسب ترین و کم هزینه ترین انواع جعبه های آتش نشانی با کاشناسان آتشران تماس بگیرید:

١٨٨٨ ٨٨٦٨ (خط ویژه)

 


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *